Atalar Mah. Üsküdar Cad. No:112 Kartal/İstanbul

Hydrafacıal Nedir? Hydrafacıal Uygulaması Ne İşe Yarar?

hydrafacial

HydrafacIal Nedİr? HydrafacIal Uygulaması Ne İşe Yarar?

Herkes cildinin pürüzsüz, parlak ve genç görünmesini ister. Bunun için de kimi zaman çok aşamalı, uzun süren ve toplamda oldukça pahalıya gelen bazı bakım rutinlerini takip eder. Peeling, nemlendirme, maskeler, kremler, yağlar, esanslar ve serumlar gibi pek çok ayrı kalemi satın almak zorunda kalır. Çoğu zaman da başarısız sonuçlarla karşılaşır. Sivilce problemleri, kuruluk, yaşlanma belirtileri, solgunluk, mat cilt gibi pek çok soruna tek kalemde çözüm bulmak ise aslında mümkün. Hydrafacial ile hemen hemen her yaştan ve her cilt tipinden kişiye bütünsel bir cilt bakımı yapılabilir. Bu mucizevi bakım dünyada en çok tercih edilen bakım olmasının hakkını veriyor. Bir düğün öncesi, önemli bir toplantıdan hemen önce ışıl ışıl, canlı görünmesini istiyorsanız Hydrafacial yaptırmanız yeterli.

HydrafacIal Nedİr?

Hydrafacial adını ‘hidrat’ kelimesinden alır. Cildi nemlendirme özelliği Hydrafacial’ı diğer tüm cilt yenileme yöntemlerinden ayırır. Bu tedavi, ölü cilt hücrelerini ve kirleri temizlerken aynı zamanda taze cildi temizleyici ve nemlendirici serumlarla besler. Tedavi yatıştırıcı, ferahlatıcı ve tahriş edici değildir. En önemlisi, anında etkilidir ve aynı zamanda uzun süreli cilt sağlığına önemli katkı sağlar. Geliştirilmiş Vortex teknolojisi ile cilde zarar vermeden, cildin yenilenmesini sağlayan yöntem; ölü deri hücrelerini kaldırır ve gözeneklerdeki tüm kirleri emer, ardından gözenekleri besin açısından zengin serumlar “güçlendiriciler” ile besler. Bu uygulama klasik mikrodermabrazyon tedavilerinden çok daha naziktir. Bu nedenle çok hassas ciltlerde bile rahatlıkla kullanılabilir.

Hydrafacial bakımı çok hızlı ve etkilidir, tamamlanması sadece 30 dakika sürer. Ayrıca, sonuçlar anında fark edilir ve iyileşme süresi gerekmez. Genel anlamda şu cilt rahatsızlıklarında işe yarar;

• Yağlı, akne eğilimli cilt
  • Kuru cilt
  • Düzensiz cilt tonu
  • İnce çizgiler ve kırışıklıklar
  • Hiperpigmentasyon
  • Güneş hasarı
  • Yaşlılık lekeleri
  • Siyah nokta
  • Genişlemiş ve tıkanmış gözenekler
HydrafacIal Nasıl Uygulanır?

Hydrafacial uygulaması tek seansta toplam 4 yüz bakımı içerir: temizleme ve peeling, nazik bir kimyasal peeling, vakumlu emme ve nemlendirici serum. Bu adımlar, patentli bir HydraFacial cihazı kullanılarak sağlanır. Cilt tipi ve estetisyeninize bağlı olarak farklı etkileri olabilen geleneksel yüz bakımlarının aksine tutarlı sonuçlar verir ve tüm cilt tiplerinde kullanılabilir. Hydrafacial bakımı genellikle LED ışık tedavisi ile birlikte kullanılır. Mavi ışık sivilcelerin, kırmızı ışık ise kırışıklıkların görünürlüğünü azaltmaya yardımcı olur.

Peki HydrafacIal tedavİsi sırasında neler olur?

Bu uygulama ortalama 30 dakika sürer. Bu süreçte sırasıyla aşağıdaki gibi bir akış olur.

1 – Temizleme

Uygulama sırasında ilk adım temizlik ve pul pul dökülmedir. Cilt nazikçe temizlenirken gözenekler iyice açılır. Ölü cilt hücreleri ve sabun temizlenir. Uygulamanın bu kısmı elektrikli bir diş fırçasının cildinize nazikçe bastırılması gibi bir hisse benzer.

2 – Kimyasal Peeling

Ardından, kimyasal peeling kısmına geçilir. Genellikle tahriş edici veya ağrılı olan ve cildi günlerce kırmızı bırakan klasik kimyasal peelinglerin aksine, Hydrafacial, nazik ama etkili bir peeling için tahriş etmeyen salisilik ve glikolik asit karışımı kullanır. Bu adımın amacı, derin gözenek kalıntılarını gevşetmektir.

3 – Ekstraksiyon

HydraFacial’daki üçüncü adım ekstraksiyondur. Bu, adımda Hydrafacial cihazının siyah noktaları ve gözeneklerdeki kirleri çıkarmak için güçlü ama ağrısız vakumlu emme özelliğinin kullandığı aşamadır.

4 – Nemlendirici Serum

Son olarak, peptitler ve diğer faydalı besinlerle birlikte yatıştırıcı, tescilli bir antioksidan ve nemlendirici serum uygulamak için Hydrafacial cihazı kullanılır. Bu aşama, cildi detoksifiye etmeye, gençleştirmeye ve nemlendirmeye yardımcı olur.

Tedavi sonrası ayrıca ışık tedavisi veya dolgu gibi ek işlemlerle Hydrafacial bakımının etkisi artırılabilir. Bu işlemi yaptırdıktan sonra diğer medikal estetik işlemleri rahatlıkla yaptırılabilir. Diğer hizmetlerimiz olan Medikal Cilt Bakımı ve Botoks için işlemlerimiz sayfasına göz atabilirsiniz.

HydrafacIal Uygulamasının Avantajları Nelerdİr?

Tüm cilt tiplerine ve sorunlarına uygun: Yağlı ve akneye meyilli, kuru ve pul pul olmuş veya karma bir cilt aynı oranda Hydrafacial uygulamasından fayda görür. Hassas cilde sahip olanlar bile güvenle birden fazla seansın keyfini çıkarabilir. Kuruluk, yaşlanma, kırışıklıklar, doku farklılıkları, akne/tıkanıklık gibi en yaygın cilt bakımı sorunlarının çoğunu hedefler. Ayrıca henüz herhangi bir tedaviye uygun olmayan Rosacea gibi cilt sorunlarında da etkili sonuçlar vermektedir.

Temizler ve nemlendirir: Hydrafacial yalnızca gözenekleri nazik bir şekilde temizlemekle kalmaz, aynı zamanda cilde peptitler, antioksidanlar ve hyaluronik asit içeren serumlar enjekte eder.

Cilt bariyerini korur: Cilde derinlemesine nem vererek, kalıntıları nazikçe temizlerken cildin bariyerini korur.

Cildi aydınlatır: Gözenekleri antioksidan açısından zengin serumlarla doldurduğundan, daha parlak bir cilde kavuşulur. Ayrıca, nemli cilt ışığı yansıtır ve çok daha parlak görünür.

Hızlı sonuç verir: Hydrafacial, başlangıçtan bitişe kadar sadece 30 dakika sürer ve tedaviden sonra herhangi bir bekleme gerekmez. Cilt dokusundaki ve tonundaki iyileşme hemen fark edilebilir, bu nedenle hastaların iyileşmeye veya kızarıklığın kaybolmasını beklemesine gerek kalmaz. Tedaviden hemen sonra makyaj yapabilir ve normal aktivitelere dönülebilir.

Özelleştirilebilir: Hydrafacial tedavisi benzersiz cilt ihtiyaçlarına ve estetik hedeflerine göre ayarlanabilir. Cildi aydınlatmak ve ince çizgileri ve kırışıklıkları gidermek için ek medikal işlemler kombine edilebilir. Ek olarak, vakumun emiş gücü, göz çevresi gibi hassas noktalarda daha hassas olacak şekilde ayarlanabilir.

Tutarlı sonuçlar: Tedavinin çoğu Hydrafacial teknolojisi tarafından kontrol edildiğinden, her seferinde tutarlı bir şekilde yüksek kaliteli bir tedavi elde edilir.

Ağrısız süreç: Hydrafacial uygulaması cilt üzerinde herhangi bir ağrıya neden olmaz. Bu özelliği ile sıklıkla tercih edilir.

HydrafacIal Kaç Seans Uygulanmalı?

Düzenli olarak yüz bakımı veya hidra-bakım rutininiz yoksa, yaklaşık 3 ay boyunca ayda 2-4 seans ile başlamak faydalı olabilir. Yüz, cilt sağlığı için daha iyi bir temel oluşturduğunuzda, ayda bir seans almak yeterli olacaktır. Tedavi amaçlı Hydrafacial uygulamalarında, birer haftalık aralıklarla 4 ile 6 seanslık bir kür uygulanır. Akneye meyilli ve yağlı cilt tiplerine sahip olanlar için bu tedaviyi 2-3 haftada bir yaptırmak daha iyi olabilir.

Medİkal Cilt Bakımı ile HydrafacIal Arasındaki Fark Nedir?

Medikal cilt bakımlarından farklı olarak Hydrafacial, cilde tedavi sırasında veya sonrasında herhangi bir acı olmadan nazik bir temizlik ve canlandırma deneyimi sağlar. Bu tedavi, farklı yaşlarda çok çeşitli cilt sorunları olan kişiler için harika bir seçenektir ve cilde anında görülebilen birçok fayda sağlar. Geleneksel cilt bakımlarında temizleme aşaması genellikle ağrı ve kızarıklık ile sonuçlanır. Cilde bastırma ve sıkma kuvveti uygulanır. Ancak bu teknoloji kuvvet olmadan nazikçe cildi ölü hücrelerden arındırır.

Bu uygulamanın diğer cilt bakımlarından en önemli farkı çok aşamalı bir süreci tek bir aşamaya indirgemesi ve etkinliğini artırmasıdır. Bu cilt bakımı ile 3’ü 1 arada olarak da adlandırılan, aynı tedavide farklı cilt sorunları çözülebilir. Tüm süreci alanında uzman bir hekim yürütür. Diğer medikal cilt bakımlarında ise farklı hekimler, farklı zaman dilimleri olabilmektedir.

Bazı medikal cilt bakımları aşırı hassas ciltler için uygun olmazken bu uygulama Rosacea için faydalı olabilir. Bilimsel çalışmalarda Hydrafacial tedavisi görenlerin cilt yaşlanma belirtilerinde sadece serum kullananlara ve geleneksel cilt bakımı yaptıranlara göre daha fazla azalma olduğu kanıtlanmıştır.

HydraFacIal Hamİlelikte Güvenli Midir?

HydraFacial da dahil olmak üzere hamileyken herhangi bir estetik işlem yapmadan önce bir doktora danışmak en iyisidir. Bu nedenle hamilelikte bu işlemi yaptırmanın güvenli olup olmadığı hekim önerisine ve kişiden kişiye değişmektedir.

İstanbul Kartal/Atalar bölgesinde bulunan sağlık kurumumuz “Dünya Klinik” içerisinde son teknoloji ekipmanlar, konfor alanları, kafesi vb. özenle hazırlanmış olup siz değerli misafirlerimizi evlerinde hissetmeniz için dizayn edilmiştir

“Hydrafacial” cilt bakımı örnek uygulamamıza aşağıdan göz atabilirsiniz diğer uygulamalarımız için Dünya Klinik Youtube kanalımıza abone olup soru ve yorumlarınızı paylaşmanızı rica ederiz;

Dünya Klinik Hydrafacial Cilt Bakımı Uygulaması

bir yorum bırakın